Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

FAQ

DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ W MEBELZONE?

Mebelzone to pionierska firma zajmująca się produkcją oraz dystrybucją mebli popularnych producentów. Jesteśmy w 100% polską działalnością. Naszym celem jest maksymalizacja satysfakcji klienta, poprzez idealny kontakt na płaszczyźnie sprzedawca-klient oraz zadbanie o atrakcyjność ceny produktu. Posiadamy modele mebli do wszystkich przestrzeni wykonane z najlepszych materiałów z niespotykaną finezją funkcjonalnością i nowoczesnym designem wielokrotnie w czołówce rynkowych trendów. W naszym sklepie znajdziesz szeroką gamę artykułów do aranżacji swojego domu i wiele innych pomysłów na kompletny design. Dysponujemy meblami o wysokiej estetyce i jakości w atrakcyjnych cenach. Ceny naszych mebli zawierają podatek VAT, który płacimy państwu polskiemu zawsze w określonych prawem terminach. Aktywnie przyczyniamy się do wzrostu polskiego PKB, ponieważ jesteśmy opodatkowani w Polsce i jako firma płacimy wszystkie podatki na rzecz państwa.

CZY ISTNIEJE GWARANCJA NA ZAKUPIONE MEBLE W MEBELZONE?

W Mebelzone naszą główną zasadą jest zaufanie i satysfakcja klientów. Z tego powodu dajemy 24 miesiące gwarancji na cały asortyment. Zachowaj paragon lub kopię zakupu do okazania w przypadku chęci skorzystania z warunków gwarancji.

JAKI JEST KOSZT TRANSPORTU MEBLI?

W sklepie Mebelzone zapewniamy darmową dostawę na terenie całej Polski dla zamówień powyżej 400zł! W przypadku mniejszych zamówień poniżej tej kwoty koszt dostawy to 30zł.

JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI?

Możliwe metody płatności obsługiwane w sklepie Mebelzone to: przelew bankowy, płatność gotówką przy odbiorze – pobranie, przelew natychmiastowy (po wybraniu swojego banku), karty płatnicze, Google Pay, BLIK, raty online, mBank mRaty.

ILE CZASU ZAJMIE DOSTAWA MEBLI?

Większość dostarczanych przez nas mebli znajduje się w magazynach i dociera do Ciebie w ciągu kilku dni. W przypadku gdy potrzebne jest specjalne zamówienie produktu, może to potrwać nieco dłużej. Możemy również zaplanować przesuniętą dostawę – w razie potrzeby na krótki okres i ułatwić Ci przeprowadzkę w przypadku aranżacji nowego domu, remontu itp. W trakcie składania zamówienia sprawdzana jest dostępność wszystkich interesujących Cię produktów, dlatego nie musisz się o nic martwić. Zadbamy w najlepszy możliwy sposób, abyś był zadowolony z naszej obsługi.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

W przypadku zamówień telefonicznych wszystko, co musisz zrobić, to wybrać numer telefonu 783 181 944, który został specjalnie uruchomiony dla Twojej wygody. Skontaktuj się z naszym sklepem, aby rozpocząć składanie zamówienia.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z DOSTAWĄ POZA POLSKĘ?

W Mebelzone zobowiązujemy się do wysłania mebli poza Polskę we współpracy z firmami transportowymi, które dysponują doświadczonym personelem, który bezpiecznie pakuje i transportuje Twoje meble. W przypadku dostawy poza Polskę klient jest obciążany dodatkową opłatą, a ostateczny koszt jest obliczany zgodnie z kubaturą paczki. W tym celu skontaktuj się z nami poprzez email lub telefonicznie.

CZY MUSZĘ ZMIERZYĆ SWOJĄ PRZESTRZEŃ PRZED ZAKUPEM MEBLI?

Pomiar powierzchni jest niezbędny, aby mieć pewność, że zamówione produkty będą dopasowane do Twoich preferencji i wymagań.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTÓW?

Klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów bez obowiązku podania przyczyny. Zwrotu można dokonać w terminie 30 dni na podany przez nas adres. W takim przypadku klient obciążany jest bezpośrednim kosztem zwrotu produktów. Zwroty będą przyjmowane tylko wtedy, gdy produkty, które klient chce zwrócić, są dokładnie w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane, tj. bez rozpieczętowania, użycia lub naruszonego opakowania. Produkt, który został uszkodzony, złożony(meble skrzyniowe) lub którego opakowanie uległo znacznemu uszkodzeniu, nie podlega zwrotowi. W trakcie zwrotu klient otrzymuje gotówkę w zależności od sposobu dokonania płatności, np. w przypadku przelewu na wskazane przez klienta konto lub w inny sposób po konsultacji z doradcą sklepu.

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ ZE SKLEPEM MEBELZONE?

Możesz skontaktować się z nami w następujący sposób:

  • Zadzwoń do nas bezpośrednio pod numer telefonu: 783 181 944 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-17:00)
  • Wyślij nam e-mail na adres: [email protected]

CZY MOJE TRANSAKCJE SĄ BEZPIECZNE?

Twoje transakcje na mebelzone.pl są całkowicie bezpieczne niezależnie od wybranej metody płatności. Nasza infrastruktura zapewnia maksymalne bezpieczeństwo przy wykorzystaniu najnowszych i najnowocześniejszych technologii protokołu SSL (Secure Sockets Layer).

CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, nie jest to konieczne. Pamiętaj jednak, że zakładając konto, możesz skorzystać z przywilejów dla stałych klientów:

  • Podglądu statusu realizacji zamówienia i historii zakupów,
  • Braku konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
  • Możliwości otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE MEBELZONE?

Bardzo prosto! Po wybraniu produktów, które Cię interesują, kliknij pole „Koszyk” w prawym górnym rogu i postępuj zgodnie z instrukcjami. Alternatywnie możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres: [email protected] lub zadzwonić pod numer telefonu: 783 181 944.

DLACZEGO W MEBELZONE JEST TAK DUŻA RÓŻNICA W CENACH W PORÓWNANIU DO STACJONARNYCH SKLEPÓW MEBLOWYCH?

Różnica w cenach wynika z faktu, że mebelzone.pl działa wyłącznie jako sklep internetowy. Dlatego jesteśmy zwolnieni ze stałych kosztów funkcjonowania sklepu stacjonarnego jak wynajem fizycznej przestrzeni. Pozwala nam to na przeniesienie zysku na korzyść klienta.

CO, JEŚLI PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA COŚ PÓJDZIE NIE TAK?

Jesteśmy zobowiązani, aby oprócz najlepszych produktów oferować Ci najlepszą możliwą obsługę. Nasz asortyment jest zawsze dostarczany w doskonałym stanie. W razie stwierdzenia problemu prosimy o kontakt z naszym sklepem. Gwarantujemy znalezienie najlepszego możliwego rozwiązania. Zapewniamy, że będziemy po Twojej stronie we wszystkim, czego potrzebujesz.

Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Czas jej realizacji zależy od tego, jaki element jest reklamowany i wynosi od 2 do 20 dni.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ POMOC W DOKONANIU WŁAŚCIWEGO WYBORU MEBLI DO DEKORACJI MOJEJ PRZESTRZENI?

W naszym sklepie znajdziesz wyspecjalizowanych konsultantów, którzy Cię wysłuchają i pomogą dokonać idealnego wyboru mebli do Twojego domu. Kontaktując się z Mebelzone otrzymasz wszelkie niezbędne wskazówki. Upewnij się, że znasz wymiary przestrzeni, którą chcesz urządzić. Przeglądaj naszą stronę internetową, aby znaleźć pomysły i wybrać styl, który Ci odpowiada, a nasi pracownicy zawsze chętnie zaproponują najlepsze dla Ciebie rozwiązania. Celem Mebelzone jest pomóc Ci stworzyć przyjemną domową atmosferę i cieszyć się naszymi meblami przez długie lata.

CZY WYSTAWIACIE FAKTURY VAT DLA FIRM?

Wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „chcę otrzymać fakturę VAT” i podaj dane do faktury.

CO ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAŁEM MEBLE Z WADAMI LUB BRAKUJĄCYMI ELEMENTAMI?

Jeśli otrzymałeś zamówienie z wadami, uszkodzeniami lub brakującymi elementami, daj nam natychmiast znać pod numerem telefonu: 783 181 944. Powinieneś również wysłać zdjęcia na nasz adres e-mail obsługi klienta: [email protected] co pozwoli nam określić dokładną wadę. Zdjęcia zostaną przesłane do producenta, a następnie poinformujemy Cię o postępie realizacji Twojego zapytania.

Jak przebiega realizacja dostawy?

Dostawa mebli odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach między 6-22. O terminie i godzinach planowanej dostawy zostaniesz poinformowany 1-2 dni wcześniej poprzez kontakt telefoniczny. W niektórych przypadkach niepotwierdzenie godzin dostawy skutkuje opóźnieniem realizacji dostawy o kolejne 7 dni roboczych. Zostaniesz poinformowany o planowanej dostawie w 2-godzinnym przedziale czasowym. Ze względu na przepisy BHP kierowca nie ma obowiązku wnoszenia paczek z meblami, dlatego przy dostawie należy zapewnić osobę do pomocy lub wniesienia.

Nie otrzymałem wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. Skąd mam pewność, czy jest realizowane?

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia oznacza to, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą sklepu poprzez kontakt telefoniczny: 783 181 944 lub poprzez e-mail: [email protected]

Czy wykonujecie drzwi przesuwne pod inny niestandardowy wymiar?

Nie wykonujemy drzwi przesuwnych pod indywidualny, niestandardowy wymiar.

Czy strona uchylania szafek kuchennych jest uniwersalna?

Strona uchylania frontów szafek kuchennych jest uniwersalna - ustalana przy montażu.

Czy szafka kuchenna narożna jest uniwersalna?

Szafka kuchenna narożna jest uniwersalna - lewa lub prawa. Strona szafki ustalana jest przy montażu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl